20η ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

«ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ…»

2-16 Μαίου 2011
Εγκαίνια, Δευτέρα 2 Μαιου, 7:30μμ

Ωρες λειτουργείας:
Δευτέρα-Παρασκευή:10:30πμ-12:45μμ & 5:30-8:30μμ
Σαββατο 10:30πμ-13:00μμ

Η γνωστή ζωγράφος Πηνελόπη Κωνσταντίνου παρουσιάζει την 20η Ατομική της Εκθεση με την νέα και μοναδική σειρα έργων της στήν Γκαλερί Γκλόρια η οποία θα εγκαινιαστεί από τον Κον Μιχαλάκη Ζαμπέλα πρώην Δήμαρχον Λευκωσίας την Δευτέρα 2 Μαίου στις 7:30μμ. Η Εκθεση θα διαρκέση μέχρι τις 16 Μαίου.
Η Πηνελόπη λέει για την δουλειά της:
Στα έργα αυτής της έκθεσης έχω βγάλει ότι σημαντικό έχω στην ψυχή μου. Άνοιξα την ψυχή μου όπως ανοίγεις τα μεγάλα παράθυρα κάποιου τεράστιου χώρου για να γεμίση με το φως του ήλιου. Έβαλα όλο το φωτισμό στους τοίχους της ψυχής μου όπου πάνω τους ζωγράφισα, με απέραντη αγάπη, την ζωή και τον άνθρωπο, τον πλανήτη μας , την Κύπρο μας, την επιβίωση μας, τον μέλλον μας. Κάθε πίνακας που θα δείτε είναι ζωγραφισμένος πάνω σε ένα τοίχο της ψυχής μου εκεί που η ελευθερία σκέψης δεν καλουπιάζεται και που είναι απεριόριστη. Με δοχεία από μπογιά και χοντρά πινέλα ζωγράφισα ότι θέλω εγώ και ότι έχει μέσα η ψυχή μου χωρίς καλλιτεχνικούς περιορισμούς και στυλ. Ετσι λοιπόν με την δύναμη της απλότητας σας παρουσιάζω με πολλή αγάπη την νέα σειρά έργων μου με τον τίτλο:
«Στους τοίχους της ψυχής μου…»
Η Πηνελόπη γεννημένη στην Κύπρο το 1960. Aπό μικρή ηλικία 9 χρονών υπήρξε το ταλαντούχο παιδί-θαύμα της τάξης και 12 χρονών εξέπληξε τον καθηγητή Τέχνης , Αείμνηστο Λευτέρη Οικονόμου με την ικανότητα της στα πορτραίτα και στο σχέδιο. Σπούδασε στην Ακαδημία Καλών Τεχνών Φλωρεντίας Ιταλίας. Εχει κάνει πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Εργα της υπάρχουν Παγκοσμίως σε ατομικές και κρατικές συλλογές. Εργα της επίσης είναι στα χέρια διάφορων διασημοτήτων οπως, την οικογένεια του Μάρτιν Λουθερ Κινγκ, τον Ελληνα Μουσικό Υanni, τo Γάλλο Μουσικό Jean Michel Jarre και άλλους.

GLORIA GALLERY
Zenon Sozou 3, Nicosia- Tel 22762605

PENELOPE CONSTANTINOU
20th ART EXHIBITION

“ON MY SOUL’S WALLS…”
2 -16 of May 2011

Opening on Monday 2nd of May at 7:30pm
Opening hours:
Monday-Friday:10:30am-12:45pm & 5:30-8:30pm
Saturday 10:30am-13:00pm

Well known Cypriot Artist Penelope Constantinou is presenting her 2Oth Exhibition with the title “On my soul’s walls…” at Gloria Gallery on the 2nd of May at 7:30pm. The Opening of the exhibition will be done by Mr. Michalakis Zambelas, ex-mayor of Nicosia. The exhibition will end on the 16th of May.
This is what Penelope says about her Exhibition:
“In the Artwork of this Exhibition I have put out every important thing I have within me. I have opened my soul, where freedom of thought is boundless, like you open the huge windows of an enormous room and I made the sun come in and I illuminated all the walls on which you will find, painted with color, brushes and truth, my view of Man, Life, the planet, Cyprus, our survival and our future. So with lots of love I present to you my new Art series with the title: “On my soul’s walls…”
Penelope was born in Cyprus in 1960. At the age of 12, as the miracle-child she surprised her Art teacher Lefteris Economou with her talent in portraiting and drawing. She studied in the Academy of Fine Arts of Florence. She has done many solo and group exhibitions in Cyprus and abroad. Her Art can be found internationally in private and state collections. Her Art is also in the hands of Celebrities like, the family of Martin Louther King, the Greek musician Yanni, the French musician Jean Michel Jarre and more.

Profile Send private message